Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-1862
Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Sensorik-Marketing für Biolebensmittel |
Authors: | Bongartz, Annette Cezanne, Marie-Louise |
DOI: | 10.21256/zhaw-1862 |
Published in: | Lebensmittel-Technologie |
Volume(Issue): | 7-8 |
Issue Date: | 11-Aug-2010 |
Publisher / Ed. Institution: | Binkert Medien |
ISSN: | 0256-6575 |
Language: | German |
Subjects: | Bio; Sensorik; Marketing; Lebensmittel |
Subject (DDC): | 664: Food technology |
Abstract: | Sensorische Eigenschaften von Lebensmitteln sind wichtige marktrelevante Faktoren - auch für Bioprodukte. Aufgrund gesetzlicher Regelungen und Vorschriften europäischer Anbau- und Herstellerverbände ergeben sich auch im Hinblick auf die sensorischen Eigenschaften teilweise erhebliche Unterschiede zu konventionellen Produkten. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4257 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Organisational Unit: | Institute of Food and Beverage Innovation (ILGI) |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2010_Bongartz_Sensorik-Marketing_fuer_Biolebensmittel.pdf | 554.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Bongartz, A., & Cezanne, M.-L. (2010). Sensorik-Marketing für Biolebensmittel. Lebensmittel-Technologie, 7-8. https://doi.org/10.21256/zhaw-1862
Bongartz, A. and Cezanne, M.-L. (2010) ‘Sensorik-Marketing für Biolebensmittel’, Lebensmittel-Technologie, 7-8. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-1862.
A. Bongartz and M.-L. Cezanne, “Sensorik-Marketing für Biolebensmittel,” Lebensmittel-Technologie, vol. 7-8, Aug. 2010, doi: 10.21256/zhaw-1862.
BONGARTZ, Annette und Marie-Louise CEZANNE, 2010. Sensorik-Marketing für Biolebensmittel. Lebensmittel-Technologie. 11 August 2010. Bd. 7-8. DOI 10.21256/zhaw-1862
Bongartz, Annette, and Marie-Louise Cezanne. 2010. “Sensorik-Marketing für Biolebensmittel.” Lebensmittel-Technologie 7-8 (August). https://doi.org/10.21256/zhaw-1862.
Bongartz, Annette, and Marie-Louise Cezanne. “Sensorik-Marketing für Biolebensmittel.” Lebensmittel-Technologie, vol. 7-8, Aug. 2010, https://doi.org/10.21256/zhaw-1862.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.